پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چه مواردی در قیمت هاردباکس تاثیر گذار است؟

موارد تاثیرگذار در قیمت هاردباکس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

استفاده از انواع جعبه های هاردباکس روز به روز در حال افزایش است. کاربرد این جعبه ها برای بسته بندی کالاهای لوکس و گران قیمت بیشتر است. دلیل این امر نیز حساسیت کالاهای لوکس برای مخاطب و کاربر است تا بتوانند از آنها در برابر آسیب های بیرونی محافظت کنند. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و تهیه این نوع از جعبه ها، قیمت عرضه آنها است. در ادامه به بررسی برخی از موارد مهم که روی رنج قیمت این جعبه ها تاثیر گذارند، اشاره خواهیم کرد.

انتخاب نوع مواد اولیه و تاثیر آن روی قیمت هاردباکس

مهمترین عامل تاثیرگذار روی قیمت هاردباکس به نوع موادی بستگی دارد که در ساخت آنها به کار می رود. این جعبه ها را می توان با مواد مختلفی مثل چوب، مقوا، ام دی اف، مواد پلاستیکی و فوم تهیه کرد.

هر کدام از این مواد نیز در انواع مختلف با رنج قیمتی متفاوتی تهیه می شوند. متناسب با نوع موادی که برای ساخت این جعبه ها به کار می رود، قیمت نهایی ساخت جعبه های هاردباکس تعیین می شود. به عنوان مثال در نمونه های چوبی با توجه به نوع چوبی که در ساخت این جعبه ها به کار رفته، قیمت هر کدام از جعبه ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

موارد تاثیرگذار در قیمت هاردباکس

ابعاد جعبه های هاردباکس و قیمت عرضه آنها

یکی دیگر از مواردی که روی قیمت هاردباکس تاثیرگذار است، ابعاد و اندازه ای است که در ساخت آن به کار می رود. جعبه های هاردباکس در طرح و نمونه های متنوع ساخته می شوند که هر کدام از طرح های آن نیز دارای ابعاد گوناگونی می باشند.

انتخاب اندازه مورد نظر در هر کدام از جعبه های هاردباکس به نوع و اندازه کالا و همچنین شرایط کاربر بستگی دارد. ابعاد بزرگتر این جعبه ها در طرح های مختلف معمولا قیمت بالاتری نسبت به اندازه های کوچکتر دارند. استفاده از مواد اولیه بیشتر در ساخت جعبه های بزرگ، یکی از دلایل اصلی تعیین قیمت آنها نسبت به نمونه های کوچکتر است.

رنج قیمت هاردباکس در طراحی های مختلف

طراحی جعبه های هاردباکس به عنوان اولین قدم در ساخت این محصول به شمار می آید که مستقیما روی جذابیت و کاربرد آن تاثیرگذار است. قیمت هاردباکس در هر کدام از طرح و نمونه های محصولی متفاوت است.

نمونه های چند ضلعی، مگنتی و کتابی جزء طرح های لوکس هاردباکس به شمار می آیند که معمولا طراحی آنها نیز با هزینه های بالاتری صورت می گیرد. با توجه به اهمیت طراحی جعبه های هاردباکس، پیشنهاد می شود که آن را به افراد متخصص و باتجربه سپرد. کاربرد یک طرح استاندارد با کمترین ایراد، باعث صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی می شود.

تعداد سفارش جعبه و تاثیر آن بر قیمت عرضه

جدا از مشخصات و ویژگی های محصول و نوع مواد اولیه آنها، رنج قیمت هاردباکس با توجه به تعداد سفارش کاربر قابل تغییر است. اکثر مخاطبان این جعبه ها، عرضه کننده کالاهای گوناگون در بسیاری از حوزه ها هستند. نیاز این افراد یا مراکز به جعبه های هاردباکس اکثرا بالاست و در هر بار مراجعه، اقدام به ثبت سفارش تعداد بالایی جعبه می کنند.

بسیاری از تولید کننده های فعال در این حوزه برای جلب رضایت مخاطبان و مشتریان خود از ارائه تخفیف در سفارشات بالا استفاده می کنند. هزینه خرید جعبه های هارد باکس اختصاصی در سفارشات عمده یا انبوه بسیار ارزان تر و به صرفه تر از خرید همان محصول در تعداد محدود است. بسیاری از مصرف کنندگان این جعبه ها سعی می کنند با ثبت سفارش انبوه، از تخفیفات و قیمت های ارزان مراکز تولید کننده استفاده کنند.

مجموعه پارت چاپ به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه های هاردباکس فعالیت دارد. بسیاری از مخاطبان این مجموعه، شرکت های عرضه کننده یا فروشنده های کالاها در حوزه های گوناگون هستند.

این مجموعه با تنوع بالایی که در کاربرد مواد اولیه، طراحی و چاپ محصولات و همچنین تعداد ثبت سفارش جعبه ها دارد، توانسته رضایت و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. با ایجاد تنوع در هر کدام از موارد تاثیرگذار روی قیمت نهایی این جعبه‌ها، می توان سفارش را متناسب با بودجه و شرایط کاربر ثبت کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنج قیمت هر کدام از جعبه های هاردباکس، می توان با کارشناسان پارت چاپ ارتباط برقرار کرد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top