پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چه مواردی در طراحی پاکت سکه طلا اهمیت دارند؟

پاکت سکه طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

طراحی و کاربرد پاکت طلا به عنوان مهمترین آکسسوار در بازار طلا، از اهمیت بالایی برخوردار است. از این پاکت ها برای بسته بندی سکه و انواع طرح های طلا استفاده می شود. با توجه به اهمیت تبلیغات در کسب و کارهای امروزی، امکان درج، طرح و لوگو مرتبط نیز روی این پاکت‌ها به راحتی امکان پذیر است. در ادامه به بررسی موارد مهم هنگام خرید و سفارش این محصول خواهیم پرداخت.

 

ابعاد مناسب در ساخت پاکت سکه طلا

مهمترین موردی که باید هنگام خرید یا ثبت سفارش پاکت سکه طلا در نظر گرفت، ابعاد و اندازه این محصول است. مهمترین هدف از طراحی پاکت های طلا، بسته بندی سکه های طلا است که برای عرضه به مشتری صورت می گیرد. این پاکت ها را می توان برای بسته بندی تکی و یا چندتایی سکه ها سفارش داد تا با توجه به نیاز و خواسته مشتری مورد استفاده قرار گیرد. نمونه هایی که برای بسته بندی تکی استفاده می شوند، ابعاد کوچکتری دارند و از ابعاد بزرگتر نیز می توان برای قرار دادن سفارش های چندتایی استفاده کرد. توجه به ابعاد پاکت های سکه طلا باید متناسب با نیاز کاربر و شرایط گوناگون مشتریان باشد.

 

طرح و رنگ پاکت های طلا

 

نوع کاغذ به کار رفته در ساخت پاکت سکه طلا

 

میزان سفارش پاکت های سکه طلا از مراکز تولیدی

با مشخص کردن هر کدام از موارد بالا که به آن اشاره شد، می توان میزان یا تعداد پاکت سکه طلا را از مراکز تولیدی یا عرضه کننده تهیه کرد. برای ثبت سفارش به مراکز تولیدی، در صورتی که نیاز عمده یا انبوه به این پاکت ها وجود دارد، باید مدت زمان مشخصی را برای آماده شدن سفارش و رسیدن آن به دست کاربر در نظر گرفت. میزان حجم خرید سفارش روی قیمت تولید و طراحی تکی پاکت ها تاثیر گذار است و معمولا برای کاربر کاملا به صرفه می باشد. به اکثر فروشنده های حوزه طلا پیشنهاد می شود که برای استفاده از قیمت به صرفه این پاکت ها، در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش های بالا کنند.

 

ثبت سفارش انواع پاکت سکه طلا در مجموعه پارت چاپ

مجموعه پارت چاپ به عنوان یکی از تولید کننده های مهم در زمینه طراحی و تولید انواع پاکت سکه طلا می باشد. این مرکز با توجه به شرایط و خواسته مشتری، پاکت هایی ساده و مدرن عرضه می کند که برای بسته بندی و نگهداری سکه های طلا و آکسسوار گران قیمت قابل استفاده می باشد. متخصصان پارت چاپ با ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم، به مخاطبان در انتخاب یک طرح استاندارد و مناسب کمک خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توان از طریق راههای ارتباطی داخل سایت با متخصصین مجموعه ارتباط برقرار کرد. نمونه کارهای قبلی که توسط این مجموعه ساخته و طراحی شده است نیز در سایت اصلی آن قرار دارند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top