پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

نمونه سررسید اختصاصی

نمونه سررسید اختصاصی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

انواع سررسید اختصاصی


سررسید های اختصاصی در دسته بندی های متفاوتی طراحی می گردند. برای سفارش طراحی سالنامه های اختصاصی باید مدل های آنها را به خوبی بشناسید. برخی از مدل ‌ها به ‌صورت روز شمار هستند. این نمونه از سررسید ها کاربرد زیادی برای نوشتن مطالب روزانه دارند. برای طراحی کردن این نمونه از سالنامه ها طراحان روز های پنجشنبه و جمعه را در یکی از صفحات می ‌گذارند. اما هر یک از دیگر روز ها باید به صورت جداگانه طراحی گردند. هر یک از انواع سررسید هایی که روز شمار هستند را می توانید برای شرکت هایی که آخر هفته شان تعطیل می باشد سفارش دهید. کاربرد هر نمونه سررسید اختصاصی به دلیل ویژگی نوشتاری که دارد، روز به روز افزایش پیدا می ‌کند.

سررسید اختصاصی تبلیغاتی


سررسید های اختصاصی مدل های متفاوتی دارند که می توانید یکی از آن ها را برای هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید. هر یک از آنها به صورت ویژه ای طراحی می شوند. اگر مایل باشید می توانید تغییراتی را پیش از ثبت سفارش روی آنها ایجاد نمایید. هر یک از مدل های متفاوت سر رسید ها که اختصاصی هستند را با جلد ها و ورقه های متنوعی تولید می کنند. برای سفارش این نمونه از سالنامه ها می توانید ایده هایی که برای طراحی سررسید در نظر دارید را اعلام کنید تا به درخواست تان رسیدگی شود. امروزه بسیاری از شرکت ها برای این که کسب و کار خود را رونق ببخشند از هدایای تبلیغاتی اختصاصی استفاده می کننند. نمونه سررسید اختصاصی با هزینه مناسبی طراحی می شود. بنابراین بین مدل ها و طراحی های سررسیدهایی که اختصاصی هستند ، می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و سفارش دهید. در صورت نیاز درخواست ثبت برند و لوگوی خود را روی جلد سررسید می توانید داشته باشید.

نمونه سررسید اختصاصی

سررسید جمعه جدا


یکی از مدل های متفاوت سررسید ها که می توانید سفارش دهید، نمونه سررسید اختصاصی جمعه جدا است. سررسید های اختصاصی جمعه جدا از جمله سالنامه هایی هستند که تمامی روزهای هفته در یک صفحه طراحی می شوند. این نمونه از سالنامه ها را می توانید برای یادداشت برداری روزانه استفاده کنید. افرادی که این سررسید ها را خریداری می کنند، می توانند از سر رسید ها برای نوشتن مطالب طولانی استفاده نمایند. هر یک از از کسب و کارهایی که مایل هستند سررسید های تبلیغاتی را طراحی کنند ، باید نوع جلد و ورقه سررسید را بررسی نمایند. توجه داشته باشید که هفت روز هفته در این سررسید ها دارای برگه مشخص شده ‌ای است.

خرید سررسید دو روزه

 
یکی از کاربردی ترین سررسید های اختصاصی که امروزه توسط تولیدکنندگان طراحی می ‌شود ، نمونه دو روزه می باشد. طراحی این سررسید به این صورت می باشد که هر یک از صفحات دارای دو روز هستند. اما فضایی که برای یادداشت برداری در این نمونه سررسید دارید ، کمتر از دیگر مدل ها خواهد بود. بر همین اساس باید بدانید که هزینه چاپ کردن این نمونه از سررسید ها نسبت به دیگر مدل ها تا حدودی مناسب تر می باشد. در برخی از مواقع امکان دارد که تولید کننده جهت طراحی این نمونه سالنامه ها روزهای آخر هفته را در یک صفحه قرار دهد. به همین دلیل تعداد صفحات سالنامه کمتر می شود. شما می توانید با پایین آوردن تعداد برگه هر یک از سالنامه های دو روزه هزینه های تان را برای سفارش سالنامه تبلیغاتی کاهش دهید.

سفارش نمونه سررسید اختصاصی با کمترین هزینه


امروزه بسیاری از کسب و کارها برای معرفی خدمات خود سررسید های هفته شمار یا ماه شمار را با قیمت کمتری سفارش می‌ دهند. سفارش نمونه سررسید اختصاصی هفته شمار و ماه شمار در کمترین بازه زمانی پذیرفته خواهد شد. چرا که پروسه تولید این سررسیدها کوتاه مدت است. سررسیدهای اختصاصی که هفت روزه هستند، به عنوان سررسیدهای یادداشت برداری در روز مشخص کاربردی ندارند. در واقع این سررسید ها در قسمت انتهایی دارای ۶۰ برگ اضافی می باشند. شما می توانید از این سالنامه ها برای یادداشت برداری های متفاوت استفاده کنید. تعداد برگه هایی که روی سر رسید های هفته شمار و ماه شمار به کار گرفته می شود را خودتان می‌ توانید تعیین نمایید. در سررسید های اختصاصی هفته شمار و ماه شمار چندین صفحه برای تلفن های ضروری و بسیاری از دیگر اطلاعاتی که مربوط به کسب و کارتان است، قرار داده اند.

برای نمونه سررسید اختصاصی می توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان پارت در تماس باشید . همچنین نمونه محصولات ما را در لینک : انواع سررسید ببینید!

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top