پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بهترین بسته بندی عطر و ادکلن

هارد باکس عطر در انواع طرح ها و رنگ ها

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

عطرها از جمله محصولاتی هستند که بسته بندی آنها باید زیبا و شیک باشد. هارد باکس عطر در مدل ها و اندازه های متنوع تولید می شود که برای عطرهای گوناگون به صورت سفارشی طراحی می گردد. هارد باکس عطر علاوه بر اینکه زیبایی محصول را افزایش می دهد، از عطر نیز به خوبی مراقبت می کنند. عطرها بسیار حساس هستند، به همین دلیل آنها را باید در جعبه های مقاوم قرار دهید.

مقواهایی که برای عطرها استفاده می شوند ، بسیار محکم هستند و امنیت عطرها را تضمین می کنند. بسته بندی عطر باید به گونه ای باشد که در برابر ضربه مقاومت زیادی از خود نشان دهد و به شیشه عطر آسیبی وارد نشود. هاردباکس عطر با طرح های متنوع طراحی می گردد.

هارد باکس عطر و ادکلن با کیفیت بالا و قیمت مناسب

 

مزایای هارد باکس عطر

 

به دلیل مزیت های زیادی که از هارد باکس عطر دریافت می شود ، بسیاری از تولیدکنندگان از این جعبه ها استفاده می کنند. برخی از مهم ترین مزیت هایی که مربوط به هاردباکس عطر می باشد عبارت هستند از :

قابلیت شخصی سازی طرح روی جعبه

 

برای ساخت هاردباکس عطر هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید رنگ، ابعاد و طرح داخل جعبه را خودتان انتخاب کنید. هر یک از نکاتی که شما در مورد طراحی داخلی و خارجی جعبه در نظر داشته باشید را ما رعایت می کنیم. طرح ها و ایده هایی که مربوط به ساخت و طراحی جعبه می باشد را می توانید به ما نشان دهید تا طبق طرح ارائه شده، طراحی جعبه انجام گردد. برای برندسازی محصول خود می توانید سفارش چاپ برندتان را در قسمت خارجی و داخلی جعبه داشته باشید.

استحکام بالا

 

به طور کلی باید بدانید که جعبه های سخت و یا همان هاردباکس ها، مقاومت زیادی دارند. برای تولید هاردباکس ها از بهترین مقواها استفاده می کنند .به همین دلیل در برابر هر ضربه ای مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. افرادی که می خواهند بسته بندی محصولشان عالی و با کیفیت باشد ، بدون شک هاردباکس های مقاوم و با کیفیت را سفارش می دهند. کیفیت بالایی که از هاردباکس ها دریافت می شود ، از جمله مزیت های مهم آنها می باشد.

لوکس تر نشان دادن محصول

 

هارد باکس عطر را می توانید در اشکال و طرح متنوع سفارش دهید. اگر می خواهید محصول لاکچری و زیبایی را ارائه دهید ، باید به بسته بندی آن دقت داشته باشید. زیبایی محصول با استفاده از جعبه های سخت افزایش پیدا می کند. بسیاری از برندها برای این که خودشان را به عنوان یک برند خاص و لاکچری معرفی کنند ، از این جعبه ها استفاده می نمایند. ظاهر هر یک از جعبه های لوکس عطر به گونه ای است که نظر مشتریان را جلب می کند.

تولید نامحدود

 

شرکت پارت ساخت هاردباکس های عطر را در کمترین بازه زمانی و به صورت نامحدود انجام می دهد. در صورتی که می خواهید تولید انبوه این جعبه ها را سفارش دهید ، باید تعداد مورد نیازتان را به کارشناسان ما بگویید. پس از اینکه طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید ، بر اساس نوع طرح انتخاب شده، تولید جعبه آغاز می شود.

تنوع بالا

 

تنوع هارد باکس عطر بسیار می باشد . به همین دلیل شما به راحتی می توانید بین مدل ها و اندازه های متنوع عطرها یکی از آنها را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که پیش از خرید هاردباکس ها باید به خوبی مدل جعبه را با نوع عطر هماهنگ نمایید. در این صورت زیبایی محصول شما چند برابر می شود. اگر مایل باشید روی ظاهر هاردباکس ها تغییراتی ایجاد کنید ، اصلا اشکالی ندارد. هر تغییری را می توانید به کارشناسان ما بگویید تا برایتان اعمال کنند.

سازگاری با محیط زیست

 

یکی دیگر از مزیت های ساخت هاردباکس عطر این است که با طبیعت سازگار می باشد. این مسئله برای اینکه از محیط زیست مراقبت کنید ، بسیار مهم است . قیمت هاردباکس ها نسبت به بسیاری از جعبه های دیگر که فانتزی می باشند ، مناسب تر است. بنابراین شما می توانید با قیمتی مناسب هر یک از مدل ها و طراحی های متنوع جعبه ها را در هر تعداد که مایل هستید ، سفارش دهید. اگر می خواهید فروش محصول خود را افزایش دهید ، باید از جعبه های شیک استفاده نمایید.

هارد باکس عطر و ادکلن در بهترین طرح ها و رنگ ها

جمع بندی

 

جعبه های سخت از آن جایی که با استفاده از مقواهای با کیفیت تولید می شوند ، گزینه عالی برای بسته بندی عطر هستند. شما می توانید با کلیک روی این لینک:  هارد باکس طرح های گوناگون هاردباکس را تماشا کنید و سپس یکی از بهترین و مناسب ترین هاردباکس ها را تهیه کنید. این مقواها را در طرح ها و شکل های متنوعی طراحی می کنیم تا مشتری بر اساس سلیقه و نوع محصول خود یکی از آنها را انتخاب کند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top