پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

ساخت هارد باکس با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

ساخت هارد باکس با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

این روزها به دلیل تمایل و علاقه افراد به تجملات و زیبایی، سفارشات این نوع جعبه بالا رفته و در نتیجه ساخت هارد باکس افزایش یافته است.

هاردباکس برای انواع جعبه های مناسبتی انتخاب ایده آلی است. برای مراسم هایی مانند: تولد، جشن عروسی، ولنتاین و غیره استفاده می شود. به دلیل بدنه سخت و مستحکمی است که این نوع جعبه دارد ، آن را نسبت به جعبه های مقوایی برتر کرده است.

 اگر کالایی که خریداری می کنید برایتان با ارزش است و دوست ندارید تا زمان رسیدن به مقصد دچار آسیب شود، حتما از هاردباکس استفاده کنید!

مراحل ساخت هارد باکس

 

ساخت هارد باکس مانند سایر جعبه‌های مقوایی، با کنتراست جزئی در چند مرحله تولید می ‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

 مرحله ۱: مرحله اولیه آماده کردن ورق مقوایی است که از خمیر ساخته شده است. این خمیر از تنه درخت به دست می آید. در این صورت از مواد درجه یک ساخته شده و یا از مقوای استفاده مجدد(بازیافتی) که کیفیت مواد درجه یک را ندارد آماده می شود.

 مرحله ۲: پس از تهیه خمیر، آن را به ورقه های مقوایی تبدیل کرده و از این ورقه ها برای مقوا و هاردباکس استفاده می کنند.

مرحله ۳: پس از چیدمان تولید ورق، نوبت به ساخت هارد باکس می رسد که پس از اندازه گیری های لازم، شکلی برای آن ساخته می شود و با فرم سفارشی شما ایجاد می شود. البته هزینه قالب توسط مشتری پرداخت می شود.

مرحله ۴: برش جعبه در این مرحله به صورت منحنی یا خطی انجام می شود.

ساخت هارد باکس با کیفیت بالا و قیمت مناسب

 

تفاوت هارد باکس با جعبه های معمولی

نکته ای که هارد باکس را از جعبه های مقوایی متمایز کرده است ، چسباندن لبه کارتن است که با دست انجام می شود که نشان می دهد این مرحله نیاز به نیروی انسانی دارد ، به همین خاطر ورق آن محکم تر از مقوای معمولی خواهد بود.

مورد دیگری که در ساخت هاردباکس انجام می شود ، روی جعبه است که زیبایی منحصر به فردی دارد. این رویه کاملا ضد آب است و در شرایط هوای سرد و گرم کیفیت خود را از دست نمی دهد. 

زمان آن فرا رسیده است که جعبه‌های معمولی را کنار گذاشته و از هاردباکس ها استفاده کنید. درست است که نسبت به جعبه های معمولی دارای هزینه بالاتری هستند ، اما ارزش آن ها به دلیل استفاده طولانی مدت و دوام بالا بیشتر است.

مزایای هارد باکس

 

ساخت هاردباکس در موارد و مشاغل متعددی مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده از آن ها نشان دهنده ارزش بالای کالا است. در این بخش، چند مورد از شرکت ها، صنایع و مشاغلی را که از هاردباکس ها استفاده می کنند را معرفی می کنیم.

شرکت های عطر و ادکلن ‌های گران قیمت از هاردباکس استفاده می‌ کنند. اغلب این شرکت ها از این جعبه نیز به عنوان جعبه هدیه استفاده می‌ کنند.

استفاده از هاردباکس ها در شرکت های تلفن همراه به وفور دیده می شود. دلیل آن این است که چنین کالاهایی به دلیل ظرفیت آسیب پذیری بالای خود، بایستی در جای مطمئنی بسته بندی شوند. از جانبی هاردباکس ها نیز باید نماینده نام تبلیغاتی شرکت سازنده و اصالت آن باشند.

سنگ‌های قیمتی و جواهرات بیشترین دلیل استفاده از هاردباکس ها هستند. صنعت جواهرسازی به دلیل زیبایی و استحکام هاردباکس، بیش ترین استفاده را از هارد باکس دارد . علاوه بر جذابیت و زیبایی، کیفیت و خوب محافظت کردن از طلا و جواهرات اهمیت بسیاری دارد .

هاردباکس ها مزایای متعددی دارند. برخی از آن ها روی درب قابلیت مغناطیسی دارند. این قابلیت احساس فوق العاده ای به شما منتقل می کند. داشتن ظاهری ساده، اما فوق العاده استثنایی، طرفداران این جعبه را روز به روز افزایش می دهد.

 

ساخت هارد باکس با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

جمع بندی

 

ساخت هارد باکس در انواع مختلفی انجام می شود که می توانید آن را بر حسب سلیقه و شغلی که دارید انتخاب کنید. مثل: مدل کشویی، سه تکه، درب وکفه،مگنتی،لاکچری،تبلیغاتی و…

اگر می خواهید یک جعبه مطابق سلیقه تان داشته باشید ، با ما تماس بگیرید و بهترین ها را از ما درخواست کنید . بنابراین پیشنهاد می کنیم ابتدا در این صفحه هارد باکس به نمونه های ساخته شده هاردباکس مجموعه پارت مراجعه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. برای راهنمایی بیش تر با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس حاصل بفرمایید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
17 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top