پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چاپ سالنامه ۱۴۰۳ با تخفیف ویژه

چاپ سال نامه با بهترین کیفیت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
اقای تمیم داری

 

اگر می خواهید نکات جالبی را درباره چاپ سالنامه بدانید ، فایل صوتی بالا را از دست ندهید!

سال نامه به صورت کتابچه و یا دفترچه ای در ابعاد مختلف است که بیانگر تاریخ و وقایع کل سال می باشد. تمام وقایع تاریخی، مذهبی، سیاسی و روزهای سال در طول هفته، ماه و سال در هنگام چاپ سالنامه درج می شود. سالیانه حجم بالایی از سالنامه‌ ها برای اهداف مشخص عرضه می شوند که هر کدام ویژگی‌ ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند.

کاربرد سالنامه ۱۴۰۳


استفاده از سال نامه ها برای نوشتن وقایع مختلف زندگی ، باعث می شود تا هیچ رویداد و یا اتفاق مهمی را فراموش نکنید. انجام برنامه ریزی روزانه و نوشتن آن در سالنامه ها یکی از کاربردهای رایج آنهاست. استفاده از این محصولات به صورت شخصی و متدوال باعث می شود تا کسانی که از سالنامه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده کرده اند، به هدف خود برسند. چون کاربرد سررسید تبلیغاتی به صورت روزانه باعث می شود تا نام و لوگو مرکز مورد نظر به صورت مکرر در ذهن افراد مرور شود. به کمک سالنامه ها می توان خدمات، محصول و اهداف یک شرکت و یا مرکز خاصی را به مخاطبان معرفی کرد. با توجه به تاثیر بالای این ابزار در برندینگ ، امروزه کاربرد سالنامه ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند بسیار بیشتر از سایر روش های تبلیغاتی شده است.

قیمت هدایای تبلیغاتی

انواع سال نامه ۱۴۰۳


سال نامه ها را می‌توان با معیارهای مختلف دسته بندی کرد که یکی از این معیارها ، دسته بندی بر اساس نوع تاریخ شماری آنها است. این محصولات از لحاظ نوع تاریخ شماری شامل موارد زیر می باشند:

  • انواع سررسید های روز شمار
  • سررسیدهای روز شمار پنجشنبه و جمعه با یکدیگر
  • سررسیدهای دو روز شمار
  • نمونه های هفته شمار
  • سررسیدهای هفته شمار در دو صفحه
  • انواع سررسیدهای ماه شمار

هر کدام از نمونه سالنامه ها که در بالا به آن اشاره شد ، دارای مشخصات مخصوص به خود می باشند. طراحی صفحه داخلی سررسیدها برای کسانی که قصد یادداشت برداری دارند، بسیار مناسب است. با توجه به استفاده و حجم یادداشت هایی که افراد در طول روز دارند، می توانند از نمونه های مختلف سالنامه ها با طراحی صفحات متنوع استفاده کنند. فردی که روزانه یادداشت برداری زیادی دارد، بهتر است از نمونه های روز شمار استفاده کند. یا شخصی که آخر هفته در محل کار خود نیست و چیزی برای یادداشت کردن ندارد، می تواند از نمونه روز شمار که پنجشنبه و جمعه در یک صفحه قرار می گیرند، استفاده کند.

سفارش سالنامه 1403

انواع قطع در چاپ سالنامه ۱۴۰۳

 

یکی دیگر از مواردی که در نامگذاری و طبقه بندی انواع سال نامه ها اهمیت دارد، ابعاد و اندازه ای است که در آنها به کار رفته است. این ویژگی یکی از مشخصات مهمی است که هنگام خرید مورد توجه قرار می گیرد. سالنامه را می توان در ابعاد و اندازه دلخواه طراحی کرد و سفارش داد. ولی برخی از اندازه ها به صورت استاندارد وجود دارند که مخاطب زیادی داشته و دارند. مهمترین سال نامه ها از لحاظ ابعاد و اندازه شامل موارد زیر می باشند:

  • سررسید وزیری
  • سررسید رقعی
  • سررسید رحلی
  • سررسید جیبی
  • سررسید پالتویی
  • سررسید خشتی
  • سررسید اروپایی

هر کدام از این سال نامه‌ ها دارای ابعاد مشخص هستند و در بسیاری از موارد با دیدن ابعاد آنها می‌توان نوع آن را تشخیص داد. با توجه به کاربرد سررسید و نیاز کاربر، این محصولات در شرایط مختلف طراحی و چاپ می شوند.

خرید سالنامه ۱۴۰۳


هنگام سفارش چاپ سالنامه ۱۴۰۳ بهتر است به مراکز فروش تخصصی که تنوع بالایی در عرضه دارند، مراجعه کرد. در چنین شرایطی حق انتخاب کاربر بالاست و می تواند محصولی متناسب با شرایط خود خریداری کند. مرکز چاپ و طراحی سررسید، از تنوع کاری بیشتری برخوردار است. این مراکز می توانند محصولاتی کاملا تخصصی نیز برای مشتریان خود آماده کنند.

قیمت تقویم ۱۴۰۳

علاوه بر ابعاد سال نامه ها و مشخصات ظاهری باید به کیفیت آنها نیز توجه ویژه داشت. این محصول معمولا به مدت یک سال مورد استفاده کاربر قرار می گیرد. به همین دلیل باید ماندگاری لازم برای استفاده در این مدت زمان را داشته باشد. حتی برخی از سال نامه ها بیشتر از یک سال نیز استفاده می شوند.

خرید از مراکز فروش معتبری که در حوزه طراحی و چاپ سال نامه‌ ۱۴۰۳ فعالیت دارند ، باعث ایجاد حس اطمینان و رضایت از خرید محصول می‌شود. به همین دلیل بهتر است از مراکز فعال و معتبر در این زمینه استفاده کرد. مجتمع چاپ و بسته بندی پارت آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی و چاپ سررسید با بهترین کیفیت و طراحی های خاص می باشد و می توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان پارت در تماس باشید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top