پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

قیمت هدایای تبلیغاتی پارت

قیمت هدایای تبلیغاتی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
خانم رمضانی

اگر می خواهید درباره هدایای تبلیغاتی و قیمت آن ها اطلاعات بیشتری به دست آورید ، پادکست زیر ♫ را از دست ندهید!

هدایای تبلیغاتی را در مدل های متنوعی تولید می کنند. بنابراین باید بدانید که قیمت هدایای تبلیغاتی به مدل هدایا بستگی دارد. روش های تبلیغاتی که برای معرفی کسب و کار به کار گرفته می شوند، متفاوت هستند و هزینه خریداری مشخصی دارند. در بین انواع روش های تبلیغاتی باید بدانید که هدایای تبلیغاتی ارزان تر هستند و تاثیر زیادی برای جذب مشتری دارند.

برخی از مهمترین و اصلی ترین فاکتور هایی که روی قیمت گیفت های تبلیغاتی تاثیر دارند و باید به خوبی آنها را بشناسید را در ادامه معرفی می کنیم. برخی از اصلی ترین فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت هدایای تبلیغاتی هستند و باید آنها را بشناسید، عبارت هستند از:

انواع هدیه تبلیغاتی پارت

یکی از مهمترین فاکتور هایی که تعیین‌کننده هزینه هدیه تبلیغاتی است، مدل هدایا می باشد. هر یک از انواع هدایای تبلیغاتی در مدل‌ های متفاوتی تولید می گردند. سررسیدها، تقویم ها و جاکارتی ها به عنوان مهمترین هدایایی هستند که شما می توانید برای معرفی کسب و کار خود آنها را خریداری کنید. سررسید ها مدل ‌های گوناگونی دارند که هر یک از آنها قیمتشان با یکدیگر فرق می کند. همچنین باید بدانید که تقویم های تبلیغاتی به صورت رومیزی و جیبی هستند. آن دسته از تقویم هایی که رومیزی می باشند ، هزینه بیشتری برای خریداری خواهند داشت. جاکارتی ها یکی دیگر از انواع هدایای تبلیغاتی می باشند که مدل ‌های گوناگونی از آنها طراحی می گردد. باید بدانید که قیمت هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

نوع سفارش هدایای تبلیغاتی

یکی دیگر از فاکتور هایی که هزینه هدایای تبلیغاتی را تعیین می ‌کند ، نوع سفارش شما می باشد. برخی از مشتریان به صورت اختصاصی سفارش طراحی انواع هدیه تبلیغاتی را ارائه می دهند. آنها باید هزینه بیشتری برای طراحی هدایای تبلیغاتی پرداخت کنند. اما برخی دیگر از مشتریان سفارش معمولی هر یک از انواع هدایای تبلیغاتی را ثبت می کنند. اگر سفارش شما به صورت اختصاصی ثبت شود، تغییرات متفاوتی روی سررسید ها، تقویم ها و یا جاکارتی ها ایجاد خواهد شد. این موضوع باعث می شود که شما هزینه بیشتری برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی پرداخت کنید.

قیمت هدایای تبلیغاتی-2

چاپ هدایای تبلیغاتی پارت

یکی دیگر از موارد تعیین کننده هزینه هدایای تبلیغاتی، نوع چاپ آنها می باشد. صحافی که برای هدایای تبلیغاتی به کار گرفته می شوند، متفاوت است. بنابراین شما باید نوع صحافی، شکل بندی، جلوبندی، ترکیب بندی و … را بررسی کنید و هزینه های آنها را در نظر بگیرید. هر یک از روش ها و تکنیک هایی که برای طراحی هدایای تبلیغاتی به کار گرفته می شوند با یکدیگر فرق می کنند و قیمت شان مشخص شده است.

هدایای تبلیغاتی ارزان پارت

برای اینکه ارزان ترین هدایای تبلیغاتی را خریداری کنید، باید به فاکتور های متفاوتی دقت داشته باشید. هر یک از نکاتی که روی قیمت هدایای تبلیغاتی تاثیر می گذارد را بررسی کنید و سپس طبق بودجه تان یکی از آنها را سفارش دهید. توجه داشته باشید که ارزان ترین هدیه تبلیغاتی در مراکز طراحی می شوند. مراکزی که به صورت عمده هدایای تبلیغاتی را طراحی می کنند، هزینه به صرفه و مناسبی از مشتریان دریافت خواهند کرد. شما می توانید هر یک از انواع هدایای تبلیغاتی را با قیمتی مناسب از مراکز عمده خریداری کنید. شما به صورت روزانه می توانید هزینه خریداری انواع هدایای تبلیغاتی را بررسی کنید و سپس سفارش تان را تحویل بگیرید.

انتخاب هدایای تبلیغاتی پارت

 یکی دیگر از مهمترین فاکتور هایی که تعیین کننده قیمت هدایای تبلیغاتی می باشد، مرکزی است که طراحی هدایا را بر عهده دارد. امروزه مراکز متفاوتی طراحی انواع هدیه تبلیغاتی را انجام می دهند. هر یک از آنها قیمت مشخص شده ای را برای خریداری هدایای تبلیغاتی از مشتری دریافت می ‌کنند. برای دریافت اطلاعات بیش تر با کارشناسان پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید. شما می توانید نمونه کارهای ما را در لینک سالنامه های پارت ببینید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع ست هدیه تبلیغاتی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top