پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ نکته مهم برای چاپ طرح روی جعبه

چاپ طرح روی جعبه

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

چاپ طرح روی جعبه یک عنوان کلی است. می توان پرسید چه طرحی؟ طرحی که جعبه و بسته بندی را در چشم خریدار جذاب نشان دهد. طرح ها بی شمارند و آنها را نمی توان بر شمرد. خلاقیت انسانی، کارخانه طرح سازی است. اما در جهان رقابت تجاری هر طرحی، در رالی بازار یابی، از دیگر محصولات رقیب خود، پیشی نمی گیرد. طرحی موفقیتش را با فروش بیشتر جشن می گیرد که شاخص باشد. همه در دنیای تولید می دانند که یک بسته بندی شیک، جذاب و خلاقانه، به شاخص شدن یک کالا می انجامد. درست است که طرح برای موفقیت در بازار باید بی نظیر و بدیع باشد اما کیفیت چاپ آن نیز مهم است. بدون چاپ با کیفیت، زیبایی و یکتایی طرح گم می شود.

اصول چاپ طرح روی جعبه


چاپ طرح روی جعبه هاردباکس تابع اصولی است که برخی زیباشناختی و برخی دیگر فنی هستند. توزیع رنگ ها در طرح باید تابع یک چیدمان بصری متوازن باشد و وحدت تاثیر پدید بیاورد. یک طرح خوب باید کالا را با مینیمال ترین و گرافیکی ترین شکل ممکن بازنمایی کند و در عین حال خلاق باشد. برند یا لوگو باید در بهترین جای ترکیب بندی طرح جای داده شود. هدف هر طرحی برجسته کردن برند یا لوگو است. این کار تاثیر روانی اطمینان بخشی ایجاد می کند. با این کار مخاطب طرح، اطمینان می یابد که کالا را یک برند معتبر تضمین می کند.

بازاریابی رایگان با چاپ طرح روی جعبه


چاپ طرح روی جعبه هارد باکس تبلیغاتی، نام برند را در ذهن مشتری جا می اندازد. این کار نوعی بازار یابی زنجیره ای است که در آن مشتریان به بازار یابانی رایگان تبدیل خواهند شد. هر مشتری راضی، یک بازار یاب بالقوه است که از راه تبلیغ چهره به چهره، کالای شما را ترویج می کند. طرح روی جعبه آدرسی است که مشتری با دنبال کردن آن به هدف خود یعنی خرید می رسد. امروزه توسعه شبکه های اجتماعی شیوه های سنتی تبلیغ چهره به چهره را دگرگون کرده است. باشگاه مشتریان راضی، شکل توسعه یافته همان بازار یابی چهره به چهره است. سرچشمه این زنجیره تبلیغاتی مردمی، طرحی است که به خوبی چاپ شده است.

برند سازی با چاپ طرح روی جعبه


چاپ طرح روی جعبه ، نوعی برند سازی است. قیمت هاردباکس ممکن است در در طرح هاو مدل های مختلف میتفاوت باشد.برای این که برند شما در چشم مشتریان به یک عنصر گرافیکی شاخص و ماندگار تبدیل شود باید با یک طرح هوشمندانه حمایت شود. عناصر گرافیکی طرح باید به شکلی طراحی شوند که هر عنصر از مجموعه طرح، چشم را به سوی عنصر گرافیکی بعدی راهنمایی کند. چشم خریدار نباید از چرخه بصری طرح رها شود. در حقیقت یک طرح خوب مانند یک قفس شفاف است که چشم خریدار در آن به دام می افتد. هدف اصلی این قفس شفاف، شنیدن صدای عنصر اصلی طرح یعنی برند شما است. یک طرح خلاقانه، آواز برند شما را به گوش خریداران می رساند.

برای کسب اطلاع بیش تر درباره انواع خدمات چاپی ، کلیپ زیر را از دست ندهید !

 
 

چاپ تضمینی


چاپ طرح روی جعبه هر چه فاخرتر باشد، قانع کننده تر است. ساختار روانی انسان طوری سازماندهی شده است که به چیزهای فاخر با احترام می نگرد. نگاه احترام آمیز دروازه ای است که مهندسان فکر از راه آن وارد شده و به سلیقه انسان ها شکل می دهند. چاپ هایی مانند طلاکوب، نقره کوب، مشکی کوب، چاپ برجسته و روش های چشم گیر دیگر همه بخشی از معماری این دروازه ورودی هستند.

تازه کارها را فراموش کنید !


چاپ طرح روی جعبه را به تازه کارها نسپارید. یک چاپ بد و یک طرح غیر خلاقانه، یک کسب و کار را نابود می کند. بهتر است که به شرکت هایی اعتماد کنید که اعتماد به آنها سودآوری شما را تضمین کند. پیشینه شرکت ها را مطالعه کنید و بر اساس تجربه و نوآوری، بهترین ها را انتخاب کنید. موفقیت و شکست شما در گرو این انتخاب ها و دقت در درستی آنها است.

سفارش تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top