پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه جواهرات لوکس با بهترین قیمت

جعبه جواهرات لوکس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه جواهرات لوکس تاثیر چشمگیری در تبلیغات دارد. چه فاکتورهایی باعث لوکس بودن جعبه جواهرات می شود ؟ اما مگر خود جعبه جواهرات لوکس نیست؟ چه نیازی هست که با تاکید، آن را لوکس بنامیم؟ در این یک مورد این تاکید ضروری است! چون صحبت از یک جعبه خاص و حقیقتا لوکس است. شیک و منحصر به فرد که اشرافیت کلاسیک را با نوآوری های خوش ذوق ترین طراحان معاصر درآمیخته است. نوعی همنشینی هنر جا افتادۀ کلاسیک با خلاقیت بی مرز هنر مدرن! جایی که زرق و برق به ملاقات هنر می آید و هر دو همدیگر را تعدیل می کنند. جعبه جواهرات لوکس، شکوه پر زرق و برق جواهرات را با خلاقیت های متین هنر آشتی می دهد.

 

جعبه جواهرات لوکس: کالسکه ای از زیبایی!

جعبه جواهرات لوکس ، پرنس جعبه ها است! یکتا و شیک پوش است و در میان هم نوعان خود، همچون پرنده ای بهشتی می درخشد! چرا ندرخشد؟ وقتی همه خلاقیت های طراح را در خود گرد آورده است؟ طراحی آن با الهام از کالسکه های سلطنتی صورت گرفته است و وقتی جواهرات در آن قرار گیرد، آدم را یاد پرنسس های زیبای افسانه ای می اندازد. این جعبه-کالسکه زیبا حتی زمانی که در یک جا ساکن است، گویی با اسبان زیبای نامرئی کشیده می شود. زیبایی مواج آن، چشم را فریب می دهد و گویی در عین یکجا نشینی ، از برابر نگاه مان می گریزد!

 

بدنه جعبه جواهرات لوکس: سرسختی مقوایی که نمی شکند !

جعبه جواهرات لوکس ، زیبایی اشرافی اش را با سرسختی دهقانان در آمیخته است. بدنه ای قوی دارد که آدم را به یاد قدرت زمین می اندازد و پایداری دهقانان آزاده ایران زمین را به یاد می آورد. جواهرات در میان مکعب محکم آن، همچون دانه هایی که دهقانان در زمین می کارند، وعده سبز شدن می دهند. دیواره های جعبه از بهترین مقواهای بازار تهیه شده اند و با سرسختی ستبرشان، هر گزنده ای را به عقب می رانند. درب این جعبه، مانند یک قفل کتابی است و جواهرات درون خود را همچون عقابی که بر جوجه هایش بخواهد، حمایت می کند.

 

رنگ جعبه جواهرات لوکس

رنگ هایی که بر جعبه جواهرات لوکس، نشسته اند ، خود رنگ هایی لوکس اند . چشم نواز ترین رنگ ها را می توانید بر تن این جعبه ها پیدا کنید. یک رنگ لوکس چه ویژگی هایی دارد؟ اگر به رنگ جعبه ها نگاه کنید این ویژگی ها را یکی یکی کشف خواهید کرد. شما هم رنگ های خاصی را در ذهن دارید؟ می خواهید این رنگ ها بر تن جعبه های سفارشی تان ظاهر شوند؟ کدام رنگ ها را ترجیح می دهید؟ رنگ های طبیعی؟ رنگ های انتزاعی؟ فانتزی؟ ترکیبی؟ هر کدام را بخواهید چاپ آنها با چاپگرهای پیشرو و نسل نوین ممکن است و کاری ندارد.

 

چاپ لوگو روی جعبه

می دانید که چاپ برند شما بر تن جعبه جواهرات لوکس، لوکس ترین حالتی است که یک برند می تواند بگیرد؟ تصور کنید که برند شما طلاکوب شود یا با برجسته سازی ، حالتی سه بعدی به خود بگیرد ! طبعا وقتی جعبه لوکس باشد و برند شما هم با این چاپ لوکس جلوه گری کند، دیدن آن وسوسه ای مقاومت ناپذیر می شود. در تبلیغات، باید مقاومت نگاه ها و اراده ها را خنثی نمود. راز فروش این است !

 

خرید آنلاین

 

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top