پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

خرید جعبه ساعت تیسوت با ظاهر شیک و قیمت مناسب

خرید جعبه ساعت تیسوت با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

وقتی تیسوت جزء هفت برند برتر ساعت سازی جهان باشد، باید هم خرید جعبه ساعت تیسوت غرورآفرین باشد! تیسوت را همه می شناسند. برندی سوئیسی که در بیش از صد و پنجاه کشور جهان فعالیت دارد. محبوبیت آن هم نیازی به گفتن ندارد. چه کسی تیسوت را دوست ندارد؟! اصولا وقتی از سوئیسی بودن یک ساعت حرف می زنیم از چه حرف می زنیم؟ قطعا از کیفیت بی بدیل و دقتی ریز بینانه! البته ورزش دوستان هم تیسوت را می شناسند. حامی ان بی ای بودن کم شهرتی نیست. امروزه تیسوت زیر مجموعه ای از گروه سواچ است. سواچ یک ابر شرکت کالاهای سوئیسی لوکس است که در زمینه های گسترده ای از ساعت سازی گرفته تا جواهرات و ابزارهای الکترونیکی فعالیت می کند. خلاصه کلام این که این جعبه، چنین تاریخی را نمایندگی می کند.

مبلی برای یک ساعت


خرید جعبه ساعت تیسوت ، مثل خریدن مبل است. چرا؟ چون این جعبه مانند یک مبل راحتی است و خرید آن به همان میزان، لذت بخش است. برای خرید مبل چه کار می کنید؟ نخست بر رویه آن دست می کشید! چه حسی دارد؟ یک حس خوشایند؟ از دست کشیدن بر جعیه تیسوت هم چنین حسی را دریافت خواهید کرد. گام بعدی چیست؟ از استحکام مبل مطمئن می شوید؟ استحکام جعبه تیسوت نیز همین اطمینان را در شما بر می انگیزد. مقواهای جعبه مانند تخته های فشرده مبل، تکیه گاه مستحکمی برای تکیه ساعت اند. صفحات مقوای تقویت شده و چند لایه از شش جهت، جعبه را در بر گرفته اند و آن را در برابر هر ضربه و لرزه ای، مصون ساخته اند.

زیبایی و فرم و خرید جعبه ساعت تیسوت


زیبایی در خرید جعبه ساعت تیسوت ، دست بالا را دارد. چرا نداشته باشد؟ وقتی برند ساعت، تیسوت باشد، زیبایی پیشاپیش همه ویژگی های دیگر خود نمایی می کند. فرم جعبه ها تنوع زیادی دارد. در برخی از فرم ها، جعبه به صورت یک مکعب دو تکه است و در برخی دیگر، درب جعبه علاوه بر بستن بالای جعبه، همچون دیواره ای تا پایین آن، کشیده می شود.

اهمیت رنگ در خرید جعبه ساعت تیسوت !


برای خرید جعبه ساعت تیسوت قطعا به رنگ ها توجه ویژه ای خواهید کرد. رنگ های این جعبه، هر تخیلی را غافلگیر می کنند. در برخی، از یک ترکیب بندی رنگی خاص استفاده شده و دو رنگ قرمز و مشکی به زیبایی با هم تلفیق شده اند. در برخی دیگر این ترکیب بندی، چند رنگی است و عناصری فانتزی تر را نیز در خود جای داده است. البته شما نیز می توانید در تعیین نقشه رنگی جعبه ها، دخیل باشید و ترکیب بندی ویژه خود را سفارش دهید.

سایز هایی که خرید جعبه ساعت تیسوت را آسان می کنند !


آیا به سایز نیز در خرید جعبه ساعت تیسوت فکر می کنید؟ جعبه ها در سایزهای مختلفی ارائه می شوند. بسته به اینکه ساعت شما تکی باشد یا مجموعه ای از ساعت ها را می خواهید در جعبه جا دهید، سایزها متفاوت می شوند. به هر حال یک جعبه خوب نباید چنان بسته باشد که زیبایی ساعت را بپوشاند و نه چنان باز که ساعت در آن تکان بخورد.

آستر جعبه


در خرید جعبه ساعت تیسوت حتما به آستر آن توجه کنید. یک ساعت سوئیسی بدون آستر، تصور ناپذیر است. البته ممکن است که درون جعبه از یک بالشتک استفاده شده باشد. تفاوتی هم نمی کند. مهم جنس آن است. بالشتک می تواند از چرم مصنوعی دوخته شده باشد. چرم اعلای مصنوعی همه خوبی های چرم طبیعی را دارد. تازه بدی های آن از جمله بوی آزار دهنده را ندارد. پارچه های آستر هم اگر از مخمل باشند بهترند. مخمل اعلا، بهترین گزینه برای آستردوزی جعبه ساعت است. نرم و زیبا و براق است و ساعت را در برابر خش افتادگی حفظ می کند.

خرید آنلاین


خرید جعبه هاردباکس بخرید با قیمت مناسب ، ظاهر شیک و لاکچری و با دوام در رنگ های متنوع. برای این کار باید جعبه را سرچ کرده و آن را انتخاب نمایید. این کار با چند کلیک ساده امکان پذیر است و وقتی از شما نمی گیرد. همه چیز ساده، سریع و امن طراحی شده است.

سفارش عمده تلفنی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top