پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

ساخت جعبه بدلیجات با بهترین کیفیت

ساخت جعبه بدلیجات

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

ساخت جعبه بدلیجات در پارت چاپ، یک روند خلاق و مدرن است. خلاقیت آن را گروه طراحان، تکنسین ها و مهندسان خبره پارت پیش می برند و جنبه مدرن آن را دستگاه های به روز، تولید هارد باکس های ما تضمین می نمایند. ساخت جعبه بدلیجات یک روند کاملا صنعتی و تخصصی است که زیبایی را با صنعت به روز ترکیب می کند. تمام روندهای تولیدی پارت چاپ با دستگاه های خودکار صورت می گیرند و از فن آوری دیجیتال برای مدیریت این روندها کمک گرفته می شود.

بهترین مواد اولیه


برای ساخت جعبه بدلیجات ، پارت چاپ از بهترین مواد اولیه استفاده می کند. پر طرفدارترین جعبه های بدلیجات ما از مقوای سخت درست شده اند. این جعبه ها ساختاری دو لایه دارند که همچون یک دژ استوار بدلیجات شما را در امان نگه می دارد. زیبایی عنصر دیگری است که به همراه سختی و ستبری دیواره ها ، جعبه های ما را آراسته می کند. با این طراحی های زیبا در واقع جعبه ها دژ-کاخ های زیبایی هستند که در کنار زیبایی چشمگیر بدلیجات، خود نیز اثری زیبا می باشند.

ساخت جعبه بدلیجات کاملا بهداشتی است !


ساخت جعبه بدلیجات پارت مانند ساخت بدلیجات معتبر، با رعایت موازین تندرستی انجام می شود. خیلی از خانم ها پوست های حساسی دارند که باعث می شود لذت استفاده از برخی زیورآلات را بر خود حرام کنند. اما دانش انسانی فلزاتی را یافته است که علاوه بر چکش خواری آسان، به پوست هم آسیبی نمی رسانند. پلاتین با درخشش سفید فام خود یکی از همین فلزات بی زیان است. این فلز نه تنها با پوست شما دوست می ماند بلکه در برابر خوردگی هم مقاومت بالایی دارد. جالب این است که در داغ ترین محیط ها نیز همه ویژگی های خود را نگه می دارد.

فلزهایی که در بدلیجات به کار می روند !


ساخت جعبه بدلیجات تنها به بدلیجات پلاتینی خلاصه نمی شود. فلز تیتانیوم نیز در این زمینه پیشتاز است. تابش نقره فام این فلز هر زبانی را به تحسین وا می دارد. سبکی آن جا دارد که با سبکی پر پرندگان مقایسه شود. به همین ویژگی ها، سازگاری آن را با پوست انسان هم بیفزایید تا به یک فلز کارآمد و عالی برسید. یکی دیگر از این فلزات، کبالت نام دارد. این فلز طول عمر بالایی دارد و سرسخت تر از فلز پلاتین است. خش انداختن بر این فلز، اصلا آسان نیست. حالا مجسم کنید که همین فلز سرسخت درون جعبه بدلیجات پارت قرار بگیرد! مسلما دیگر هیچ گزندی آن را تهدید نمی کند. سرسختی دژ گونه جعبه ها، سرسختی فلز را چند برابر می سازد.

رنگ ها در ساخت جعبه بدلیجات


پارت چاپ در ساخت جعبه بدلیجات رنگ بندی های گوناگونی را به کار برده است. این رنگ ها با دقت انتخاب شده اند. بد نیست بدانید که فروش ما نوعی نظر سنجی است. رنگ هایی که بیشتر فروش می روند در واقع رنگ های محبوب بازارند. همه این رنگ ها را می توانید در سایت پارت چاپ مشاهده کنید. البته ما در پارت به سلیقه های خاص هم احترام می گذاریم. اگر هیچکدام از این رنگ ها را نپسندید یک راه دیگر هم پیش پای شما قرار دارد: آن را سفارش دهید! اما از چه راهی سفارش دهید؟ ساده است! با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما حتما راهنمایی تان خواهند کرد.

سفارش آنلاین از سایت پارت چاپ


برای سفارش جعبه بدلیجات به مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، می توانید دو راه را در پیش بگیرید. یکی از این راه ها خرید آنلاین است. این کار وقتی از شما نمی گیرد و نیاز نیست که از خانه تان دور شوید. تنها کافی است کالای دلخواه تان را برگزینید. به محض انتخاب، روند پرداخت برای شما فعال می شود. پس از پرداخت نهایی منتظر رنگ خانه تان بمانید. قطعا کالای تان پشت در است.

سفارش ساخت جعبه بدلیجات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top